[Talk-lv] POI forma un izvietojums

Rich richlv at nakts.net
Mon Jul 16 00:02:22 BST 2012

On 2012-07-15 20:48, uldics at gmail.com wrote:
> +1 pie Pētera domām. Adrese ir principiāli tā ieeja ēkā, kur jums
> jānokļūst, nevis visa ēka. Citādi meklējot pie ēkas līnijas pieliktu
> adresi, ilgi maldīsies ap Rundāles pili. Diezgan skaidrs, ka ieejas
> tuvumā jāliek adrese. Tāpat ja viena ēkas adrese ir teiksim 15A un otra
> 15B (visi citi dīvainie apzīmējumi, korpusi utt), tad arī pie ieejas.

oi, nekaadaa gadiijumaa :)
ja vairaakas adreses vienai eekai, tad jaa. ja viena adrese, tad to
liekam visai eekai. ja gribam noraadiit ieejas, daraam to ar
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:entrance

dziivoklju noraadiishanai jaaizmanto kaut ko no peedeejiem 3 ieksh
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:addr , bet tur jaaskataas, ko
komzpas karte renderee un kaa ;)

> uldics

>>> 2.1 Adresi iekļaut punkta nodē