[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Gints Polis polis.gints at gmail.com
Tue Jul 17 05:25:41 BST 2012

Un vēlreiz. Jūs gribat piedāvāt "entity" tieši navigācijas ātrumam. Nezinu
vai tauta gribēs papildināt visas kartes lai ieviestu to. Jo 50% gadījumu
jau tagad strādā maxspeed, 45% var nostrādāt lietojot robežu. Atlikušos
piecus piekoriģē lietojot maxspeed. Un to ka to lieto tikai tur kur ir
zīmes, tas ir jūsu pieņēmums ;-)
2012. gada 17. jūl. 07:14 "Gints Polis" <polis.gints at gmail.com> rakstīja: