[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Tue Jul 17 13:18:16 BST 2012

Lūdzu nejauc administratīvo robežu ar pilsētas ceļazīmēm!
Var gadīties, ka uz ceļa nav uzzīmēta ceļazīme "Apdzīvota vieta", līdz ar
to nav ātruma ierobežojuma izņēmums konkrētam ceļa posmam, bet gan robežas
izņēmums, kad ceļazīmes neapzīmē administratīvo iedalījumu. To atrisinātu
zone:traffic, protams ne pašreizējā redakcijā.

--
Jānis