[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Raitis U. raitisx at gmail.com
Tue Jul 17 15:22:51 BST 2012

Tomēr izlasīju to proposal un diskusiju.
1) Vienalga vajag piešķirt papildus tagu katram ceļam. Tas nozīmē, ka tāpat
vajag kaut kādā veidā to uzzināt, vai arī ieimportēt.

2)

> A traffic zone often bundles a lot of restrictions: not only maxspeeds for
> various vehicle types, but additional regulations depending on local law

Vai tiešām Latvijā šādā veidā varam sagrupēt ceļazīmes? OK, ir Vācija ar
saviem noteikumiem, kur pat velo ir max ātrums :)... Ko grupēsim mēs? Var
lūdzu piemērus, man kaut kā nenāk prātā.

3) Ja katrā valstī ir savi noteikumi attiecībā uz max ātrumu - vai tiešām
navigācijas softu uzturētāji ies viņiem visiem cauri, pat ja tie būs
sagrupēti? Vai arī vienkārši nolasīs maxspeed tagu?

4) Joprojām pieturos un piedāvāju masveida tagošanu "at once": ar papildus
tagu "note=maxspeed imported - delete this note if changed"
Nosacījumi:
> Esošie maxspeed netiek aiztikti vispār. Tiek pieņemts, ka tie ir izņēmumi.
> Ja nomainās likumdošana (kas ir maz ticams), var nomainīt visus tagus ar
šo "note" atzīmi, neaiztiekot pārējos.
> Saliekot mazo apdzīvoto vietu centrus tikai kā nodes (izņēmums būtu
pilsētas - tām manuāli), var aprēķināt aptuveno to lielumu (rādiusu) un
attiecīgi salikt ierobežojumus.
Tas būs neprecīzāk kā ar rokām, bet toties visi ceļi uzreiz. OSM kļūs par
kārtu lietojamāks navigācijā, kas savukārt padarīs biežākus tā paša
maxspeed labojumus.

http://www.itoworld.com/map/124#fullscreen&lat=56.95924533691877&lon=23.949836404805914&zoom=8