[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Raitis U. raitisx at gmail.com
Wed Jul 18 09:16:13 BST 2012

Nu īstenībā nedaudz padomājot, tas zone tags liekas visai loģisks no
viedokļa, ka jāatdala *norma*, no *papildus ierobežojumiem - *tieši tāpat
kā ceļazīmes to norāda.
Tātad katrai ielai (residential) ar traffic:zone=LV:urban būtu jābūt 50km/h
un highway=living_street - 20km/h, ja vien nav noteikts citādi (ar
maxspeed).

Diskusiju iesāku ne jau ar domu, ka pēc mēneša visu būsim draudzīgi
> notagojuši.

Bija mums universitātē viens čalis, kas uz jautājumiem par reliģiju vienmēr
atbildēja "plika diršana" :)
Laikam esmu pieradis pie darbībām, kurām ir kāds galarezultāts. Par subj. -
es par.

pag, es liidz galam nesapratu. tu piedaavaa likt maxspeed absoluuti visiem
> celjiem ? cerams, nee :)

 cerams jā ;) (nu daļēji - zemāk paskaidrojums)

Par to, ko var izdarīt, bet kas *netiks *darīts, ja nebūs atbalsta:
Latvijā ir 60 000 km ar ceļiem, neskaitot meža un māju ceļus. Šobrīd
maxspeed ir labi ja 1%.
Ļoti izskatās pēc situācijas ar mežiem - man liekas es pensiju sagaidītu,
kamēr būtu puslīdz pilns noklājums. Nav perfekti, bet 95% gadījumu corine
atbilst realitātei.

>Salikt apdzīvotas vietas līdz ciemu līmenim kā place
>Novilkt visai valstij primary, secondary, tertiary, unclassified un road
(izņemot tos, kuriem jau ir maxspeed tags)
>izgriezt ceļus pilsētu robežās
>salikt apkārt visiem village 1km (?) un town (kuriem nav robežas) *x*km rādiusu
>izgriezt ceļus šajos rādiusos
>pievienot *maxspeed=90*, + *zone:traffic=LV:rural* + *note*
>skatīties kā izskatās. Netiek zaudētas detaļas, un esošais risinājums arī
darbojas.
>ja zone tiek oficiāli pieņemts, atliek izdzēst maxspeed=90 no ceļiem,
kuriem ir zone tags.

+ detaļas tiek saglabātas
+ esošie softi joprojām strādā
+ 90% no ceļu kopgaruma ir salikts ātruma ierobežojums