[Talk-lv] zone:traffic=LV:urban

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Wed Jul 18 20:22:30 BST 2012

1. "mums prieks" "mēs ignorēsim"  - kā vārdā tu, Viestur, runā?
2. ar konkrēto Proposal es sāku diskusiju. Protams izlasīju, secināju ka
ļoti piekrītu, tāpēc arī sāku diskusiju vai to izmantot LV. Kāpēc būtu
jauns Proposal jāraksta?
3. galīgi nepiekrītu ka tags ir stulbs un problēmu risina primitīvi.
Satiksmes noteikumos ir nodalīti ceļi apdzīvotā vietā un ārpusē (un tie
nesakrīt ar administratīvajām robežām, gan juridiski, kā pats atradi, gan
praktiski). Man šķiet loģiski, ka atbilstoši nomarķē ielas. Manuprāt ļoti
pārdomāts Proposal.
4. ja gribu par konkrēto piedāvājumu diskutēt, kāpēc gan to nevarētu darīt
talk-lv listē? Vai ir kāda jauna politika, ka te drīkst iesūtīt tēmas pēc
tam kad autors izvēdinājis galvu, pamapojis, apspriedies ircā un tagging
listē un ir sagatavots piedāvājums un tas izgājis ekspertu priekšlasījumu?

Aivars