[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Rich richlv at nakts.net
Fri Jul 20 00:44:06 BST 2012

On 2012-07-18 11:16, Raitis U. wrote:
> Nu īstenībā nedaudz padomājot, tas zone tags liekas visai loģisks no
> viedokļa, ka jāatdala *norma*, no *papildus ierobežojumiem - *tieši
> tāpat kā ceļazīmes to norāda.
> Tātad katrai ielai (residential) ar traffic:zone=LV:urban būtu jābūt
> 50km/h un highway=living_street - 20km/h, ja vien nav noteikts citādi
> (ar maxspeed).
>

>     Diskusiju iesāku ne jau ar domu, ka pēc mēneša visu būsim draudzīgi
>     notagojuši.
>
> Bija mums universitātē viens čalis, kas uz jautājumiem
> par reliģiju vienmēr atbildēja "plika diršana" :)
> [...]

es, kaa jau parasti, domaaju par to, kaa tas mani ietekmees ;)
vai peec tam nebuus taads taa kaa "spiediens" likt maxspeed visur un
vienmeer utt.

lasiiju 3 reizes un laikam beigaas sapratu, ka "novilkt visai valstij"
noziimee shaadu celju tipu savaakshanu - vai taa ?

kaa ir doma tikt liidz "Salikt apdzīvotas vietas līdz ciemu līmenim kā
place", vai no kaada datu avota ?

taa pa lielam paardomaajot, ja kaads shajaa virzienaa darbosies, mani
personiigi tas nesatrauks ;)