[Talk-lv] : zone:traffic=LV:urban

Raitis U. raitisx at gmail.com
Fri Jul 20 11:18:07 BST 2012

par apdz vietām -  vietvārdu db ir publiska un visiem brīvi pieejama.
http://www.likumi.lv/doc.php?id=243610#p46

tagad to netaisos darīt, bet pēc kādas nedēļas varētu pieķerties klāt.
"novilkt visai valstij"  nozīmē ar xapi download'ēt augstākminētos ceļus un
tad ar tiem darboties.
šobrīd tikai vēl neesmu izdomājis kā lai uzliek atpakaļ jau sagrieztus
osm->shp->osm un ar jauniem tagiem, saglabājot vēsturi, id un visu pārējo,
bet to jāpapēta.

es, kaa jau parasti, domaaju par to, kaa tas mani ietekmees ;)