[Talk-lv] Korpusu apzīmēšana

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Mar 9 11:12:01 GMT 2012

Pk, 2012-03-09 13:07 +0200, Raitis U. rakstīja:
> Šie ir mani pieņēmumi, un nekas oficiāls:
> 1) Korpuss ir kaut kas liels. Daudzstāvene. Īsti neiederas tad, ja ir
> viena sēta ar vairākām apdzīvojamām mājām. Tāpēc ir liters.
> 2) Tā kā dzīvokļus nerakstam, tad realitātes "/" kā dzīvokļa
> apzīmējums izpaliek.
>

> "k" un "lit." adresēs manuāli zīmējot nelieku.
> Kāpēc? - slinkums, renderī daudz vietas aizņem, un tāpat ir
> saprotams.
> Tātad, pēc manas metodikas iekš osm paliek divi varianti:
> 7-9 un 7/9.
> imho, jo vienkāršāk, jo labāk.

Nē, ja vienkāršība sagrauj visu sapratni kas ir korpuss un kas ir
apvienotais korpuss, tad tas nav labi.

Manuprāt ir jāraksta kā pēc likuma, jo māju numuru licēji vēl nav
paspējuši nomainīt.

7/9 nozīmē septītais un devītais apvienotais numurs

7 k-9 nozīmē septītā numura devīto korpusu

:)

Lai sokas,
Pēteris.