[Talk-lv] gps liigatnee

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Mon Mar 12 13:50:59 GMT 2012

Jāstaigā pa Līgatni?

Starp citu par gps un līgatni - esmu tur staigājis rūpīgi izsoļojot dabas
parka taciņas un ar lielu sašutumu mājās konstatējis, ka gps aparāts meža
biezoknī brīžiem bija pilnīgi bez signāla, brīžiem ar pamatīgu (haoss
30-50m) kļūdu. Rūpīgi izsoļotās takas miskastē.
Aparāts gan pavecs - explorist 210.