[Talk-lv] Fwd: zied kartes siguldaa

Pēteris Daknis peteris.daknis at gmail.com
Wed Mar 14 08:52:29 GMT 2012

Ne tur trāpīju.

---------- Forwarded message ----------
From: Pēteris Daknis <peteris.daknis at gmail.com>
Date: 2012/3/14
Subject: Re: [Talk-lv] zied kartes siguldaa
To: Laura Cimža <laura.cimza at gmail.com>

Man ir šāda tāda pieredze organizējot pasākumus, kur cilvēkiem jābrauc ar
mašīnām un jāmeklē kontrolpunkti. Kā reiz dabā esam vairākkārt pārbaudījuši
shēmu "Golfs", kas itin labi darbotos arī kartēšanas nolūkam. Īsumā - ir
dotas "golfa bedrītes" jebšu virtuāli kontrolpunkti (kuros nekas nav
izvietots), dalībnieku uzdevums ir nokļūt pēc iespējas tuvāk dotajām
koordinātām un ierakstīt tracklogu. Lai piemērotu šo spēli kartēšanai,
koordinātas būtu ieteicams atlikt krustojumos un tml, jo šeit nav mērķa
dzīt dalībniekus kilometru pa brikšņiem uz kāda meža ezeriņa apskati.

Rezultātā pasākums iegūtu konkretizētus galamērķus braukšanai (braukšanas
jēgu) un neleilu sacensības garu, kā arī būtu iespējams cilvēkus "nosūtīt"
uz kādu konkrētu reģionu.

 Ja arī pats nebūšu LV, softu aprēķiniem (webisku) varētu nodrošināt un, ja
viņš nepretosies, iecelt Papuasu par atbildīgo (tu taču esi piedalījies
kādā no Golfiem?)

Noteikumu izklāsts rau šeit:
https://docs.google.com/View?id=dc9cjvwq_31gd4kw9fk

P.