[Talk-lv] Fwd: zied kartes siguldaa

Rich richlv at nakts.net
Wed Mar 14 20:37:23 GMT 2012

On 03/14/12 10:52, Pēteris Daknis wrote:
> Ne tur trāpīju.

oppaa. izskataas, ka laura arii tikai ir intiimmailu nosuutiijusi.
taa starp citu, shajaa listee spiezham reply to all, jo citaadaak
nosuutiisim tikai un vieniigi originaalajam autoram.

atbildes ieksh teksta, skrolleejam liidz apakshai, lai redzeetu visu :)

"gaming" elementu teema osm sakaraa ir daudz apsriesta, un probleema ir
taada, ka tos ievieshot, paraadaas kvantitaates uzvara paar kvalitaati
un pashas sisteemas apspeeleeshana (kas atkal negatiivi ietekmee
kvalitaati).

prastaak sakot, cilveeki apkaash speeli un kartes dati sanaak sliktaaki.
piemeeram, viens izbraukaa daaaudz ielas un saziimee, viens izmalj
dazhus kvartaalus un saziimee maajas, maaju numurus, veikalus,
pastkastiites utt. kursh labaaks ? neviens, abi malachi :)

konkreetus meerkjus var taapat izveeleeties - sadaliit rajonus ("party
pie" princips), vienoties par datu ievaakshanas meerkjiem utt.

> Ja arī pats nebūšu LV, softu aprēķiniem (webisku) varētu nodrošināt un,
> ja viņš nepretosies, iecelt Papuasu par atbildīgo (tu taču esi
> piedalījies kādā no Golfiem?)

ideja forsha... bet man bail, ka nesanaaks rezultaataa karte ;)
shii izklaide koncentreejas uz kaut kaadiem sasniegumiem, kas daljeeji
pat ir pretrunaa ar kartes ziimeeshanu. starp citu, cik nu maniiju no
ne-osm draugu daliibas, vinjiem pat nevajadzeeja nekaadu speeli vai
sacensiibu - pietika ar "eu, kur shitais celjsh aiziet, un vai mees tur
vispaar varam izbraukt" ;)

> [...]
>
> P.
>
> 2012/3/14 Laura Cimža <laura.cimza at gmail.com <mailto:laura.cimza at gmail.com>>
>
>     Labrīt, ļoti cienītā OSMapotāju kopiena!
>
>     Forši, atmiņa Jums ir kolosāla - un palaistu putniņu vairs nenoķersi:)
>     Ok - jāmeģina tam putniņam (tobiš - Siguldas mapošanas pasākumam)
>     ļaut lidot.
>
>     Šobrīd man aktuāls velotūres prodžekts Siguldas pilsētā (sadarbībā
>     ar Siguldas domi, jālaiž gaisā maija pēdējā nedēļā) - varbūt to var
>     patagot?
>     Vēl nav īsti skaidrs konkrēts maršruts, bet uz aprīļa beigām tas

noteikti var, bet gan jau tas marshruts nebuus pa osm truukstoshiem
celjiem - ti, to var arii neklaatienee saziimeet. protams, ja kaut kas
veel nav kartee, tad tas atbilst pasaakuma kvalifikaacijai :)

>     Vēl tagad Siguldas novadam top jauns teritorijas plānojums, un
>     varbūt pašvaldībai ir kāda interese?
>     To es varētu noskaidrot.

domaaju, ka interese noteikti ir osm - ja nu pashvaldiiba ir gatava
daliities ar kaadiem datiem, mees esam gatavi tos pienjemt.
ja nu izdodas noskaidrot arii kaadu papildinteresi no pashvaldiibas
puses, super.

>     Galvenais - ko OSMapotāji paši gribētu darīt/piedāvāt? Proti,
>     kur&kādā formā gribētu, lai Jūsu veikums tiktu likts lietā?

visur ? =)
taa pa lielam - kur nu jums noder, tur mes priecaajamies par
pielietojumu. pa pasauli blandoties man ir sanaakusi taada kaa osm
reklameejosha prezentaacija, ko es shur tur ieksh uni/konferenceem esmu
atraadiijis. varu meegjinaat arii siguldaa paraadiit, ko pasaulee dara
ar osm datiem, piemeeram - no sniega attiiriito ielu kartes ziimeeshanai :)

>     Un - kas mums vajadzīgs mapošanas pasākuma foršai noorganizēšanai?
>     Biju Līgatnes pasākumā pagājušā gada rudenī - it kā viss bija baigi
>     ok, bet atklāti - man kā OSM pirmziemniekam, mazliet par haotisku.
>     "Flows" ir labi, tomēr vēl labāk, ja ir konkrēts uzdevums/mērķis, ko
>     paveikt:)

piedod par haotismu. mees jau arii visi taadi prasti entuiziasti, kas
pasaakumaa ierodas peedeejaa briidii ar shvaku sagatavoshanos.
ar tiem meerkjiem ir taa, ka meerkji jau vienmeer ir vai tiek sagatavoti
procesaa - saziimeet tacinjas shitajaa mezhaa vai maaju numurus shajaa
rajonaa.
veel jaaatceras, ka osm ir... anarhija. viens no lielaakaa meeroga
anarhijas projektiem, ko esmu redzeejis. katrs dara ko grib, un kaut kaa
galarezultaataa tas viss paliidz/noder paareejiem.

tomeer, ja prieksh siguldas pasaakuma tev vai kaadam no pashvaldiibas
buutu iipashas veelmes (piemeeram, liigatnee bija tuurisma tacinju/alu
ziimeeshanas interese), ljoti labpraat par taam uzzinaatu un gan jau
kaadu izdosies nomotiveet.

ja par pasaakuma organizeeshanu... mees jau lielaakaa dalja vienkaarshi
cilveeki, varam ziimeet visaadi. ja ir telpas sanaakshanai +
briivs/aatrs internets, tas jau ir labi. liigatne muus ir bish
izlutinaajusi ar eedinaashanu un dzirdinaashanu, bet arii bez taa mees
laikam ljoti neapvainosimies ;)

taa ka ja nu ir interese no siguldas, tad vajag shito visu organizeet un
ziimeet kalendaaros.

laura, kaa izskataas ar ierosinaato 28. - 29. apriili ?