[Talk-lv] Sananākšana 7. martā - neliela atskaite

vtv vadimtres at gmail.com
Wed Mar 14 22:13:00 GMT 2012

Svieki!

Ja jau par ceļiem un krustojumiem iet runa. Tikko biju zimējis mājas Cēsu
un Brīvības ielu rajonā. Kurstojumā kur abas atkal satiekas ir kaut kāds
juceklis ar ceļiem: palīgceļš iet pāri Cēsu ielai. Man nav pieredzes
krustojumos ar zīmēm, tā kā ja kadam ir velme var palabot, es tieši ap to
krustojumu neko pagaidām lādēt iekšā netaisos.

Links:
http://www.openstreetmap.org/?lat=56.966121&lon=24.144935&zoom=18&layers=M

Vadims