[Talk-lv] Ēkas vienā numurā

Gatis Visnevskis gasha at pie-dabas.net
Fri Mar 16 23:30:35 GMT 2012

Dažreiz ir teritorijā vairākas ēkas, un katrai no tām ir plāksnīte ar
nummuru. Gaujas iela 16(?) man liekas, pretīm Meža kapiem.
Un vēl vienu pašvaldības teritoriju pie Sēlpils/Dzirciema ielas atceros
nesen redzēju. Speciāli pievēršu uzmanību, profesionāls kretīnisms.

Neatceros uzreiz, kā tas ir nummurēts rigis.lv datubāzē.
Varbūt ka pagaidām neiespringt, un likt nummuru vizuāli lielākajai ēkai
un viss.