[Talk-lv] Dienvidu tilta pārdaugavas gals.

Raitis U. raitisx at gmail.com
Thu Mar 22 14:24:19 GMT 2012

Nekāda strīda nav.
Esmu atvērts ierosinājumiem, ja tie ir pamatoti. Ja vēlme ir novākt ceļus
no defaultā rendera - lūdzu, liekam Pētera ieteiktajā trac'ā uz nezīmēšanu:
highway=planned
highway=proposed

Nevis dzēst pašu ceļu no db.

Vai ir kaut kāda iespēja kā openstreetmap to tuneli nerādīt, bet
> interesentiem viņu atstāt?

Ir - interesentiem palaist pašiem savu renderi, kas man liekas ir tīri ok
risinājums...
Starp citu, tiem, kas vēl nav šo redzējuši - Itomap ir palaiduši ļoti daudz
slāņus. http://www.itoworld.com/map/main
Dažreiz palīdz.