[Talk-lv] Dienvidu tilta pārdaugavas gals.

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Mar 23 00:09:21 GMT 2012

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dproposed
Manuprāt ir pārāk uzkrītoši renderēts. Piedod, ka aizskāru, bet es tam īsti
neredzu jēgu. Varbūt piedāvāt proposed renderēt nemanāmāku, jo karte gļūst
nevajadzīgi raiba? Ja kāds skatās osm karti, tad ver vaļā
openstreetmap.orgun nav patīkami, ka tur var ieraudzīt visādus
brīnumus, ko varbūt normālā
kartē nemaz nevajadzētu rādīt. Tāpēc es par to tēmu tā..

Varētu jau taisīt savu rendereri, lai cilvēki varētu priecāties, bet tas
prasa lielus servera resursus un diez vai kāds no mums varēs tuvākajā laikā
ko jēdzīgu uztaisīt.

Paldies,
Jānis Ročāns