[Talk-lv] Rīgas dati OSM

Raitis U. raitisx at gmail.com
Tue Mar 27 19:33:22 BST 2012

Ja ir bažas par pārklāšanos, asumiem, vai citiem gļukiem - šoreiz to nebūs.
Rīgā atšķirībā no Jūrmalas (kur ēkas bija padsmit) vienīgais veids kā likt
kaut ko iekšā, ir mazpamazām aizpildot tukšos kvartālus.

p.s.Varētu jau arī Jūrmalu vēlreiz izmalt cauri, bet pēc kāda laiciņa būs
interesantāks/labāks/svaigāks avots.