[Talk-lv] LV ceļu lapa

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Fri Nov 9 19:23:36 GMT 2012

Panikai nav pamata :).

Ceļu klasifikāciju nosaka MK noteikumi.
Pagaidām ir spēkā 1104 (2009), kurus var apskatīt, piemēram, šeit:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=198589 .

Domāju, ka lv-ceļu lapas pdf-i ir veidoti 1:1 no šiem noteikumiem.

Šie noteikumu dati bija par pamatu osm ceļu kvalitātes lapai, kura bija
nolikta http://gisnet.lv/osm.
Konkrētā lapa gan ir pārstājusi atjaunoties, man ir plāns to izvietot
amazon S3 resursā, bet kad to izdarīšu vēl nezinu.

Starp citu, varam sevi apsveikt - OSM ceļu kopgarums klusām, kaut kad
septembrī ir pārkāpis 50'000km.

A.