[Talk-lv] LV ceļu lapa

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Nov 10 13:01:40 GMT 2012

On 2012.11.10. 14:12, Pēteris Brūns wrote:
> Uz gisnet atjaunošu to pasākumu, visu laiku gan iespaids, ka to
> neviens neizmanto :)
Gisnetā es tikai pa retam ieeju un arī tikai teoriju palasīties, ja ir
norādes no citurienes. osm.lv iebrienu biežāk, tur tautai tuvāka info
un, ja godīgi, tad arī tur to sarakstu un statistiku vajadzētu ievietot,
bet tā vispārīgi man lielākā interese par osm noplaka tad, kad sākās
datu importi no plānojumiem, tomēr pavizināties riņķī pa "nezināmajām
teritorijām" ir jūtami interesantāk nekā nodarboties ar ciparu konvertāciju.

PS. gisnet.lv pašlaik vaļā neraujas.

--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn