[Talk-lv] osm sanaakshana pavasarii

Rich richlv at nakts.net
Tue Oct 2 08:45:31 BST 2012

On 2012-10-02 08:36, Viesturs Zarins wrote:
> Sounds good
>
> Bet nav obligati jagaida pavasaris.
>
> Varam pasedet pie alus kausa ari rudeni. Teiksim 9. novembris. Sezonas
> nosleguma sanaciens ta teikt.

sezonas nosleegumu var, bet man taa doma bija laiciigi ieplaanot, lai
tiek apmeeram visi. liidz tam laikam sazinaaties arii ar tiem, kas
varbuut ir editejushi tikai vienreiz vai divreiz, uzaicinaat.

galu galaa, saskanjaa ar whodidit vismaz paaris cilveeki ir ljoti
aktiivi, bet es iisti neatceros, vai esmu jamos vispaar saticis (ok1,
iav ap riigu, piemeeram)