[Talk-lv] V915 un koknese terplans

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Mon Oct 29 07:54:15 GMT 2012

Apvienot lielo mežu ar mazo mežu un ceļu pāri, jo tā sprauga ir
kartogrāfiskās simbolizācijas rezultāts nevis faktiskā "šķirba" starp
mežiem. Terplānā tas ceļš ir bijis kā poligons tādēļ ir šķirba starp mežiem.
Bet vispār es gan teiktu, ka tā šķirba starp mežiem ir precīzāks ceļš nekā
GPS dati...

pb