[Talk-lv] vadu mezgli (gadījums ar robežu)

Rich richlv at nakts.net
Mon Sep 3 20:47:20 BST 2012

On 2012-09-03 22:37, AivarsB wrote:
> [...]
> atpiņķerēt mezglu sēriju.
> Līdzīga situācija izveidojusies ar dažām novadu robežām.
>
> Piemērs:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=56.209949&lon=27.328262&zoom=18&layers=M
> http://www.openstreetmap.org/?lat=56.88827&lon=26.7277&zoom=16&layers=M
>

> tātad kas noticis
> - bija novada robeža (~2011 gads)
> - bija uzlikti meži (~2012.03).
> - mežu robeža atsevišķos, bet ne visos, punktos dublē nodes ar novadu robežu
> - meži ir pabīdīti šurp-turp (domājams ka kļūdas pēc, domājams ka

vai tie objekti ir modificeeti kopsh taa changeseta ? ja gribas tiiras
robezhas, var meegjinaat konkreetos objektus revertot (osm plugins to it
kaa ljaava dariit, lai gan es esmu revertojis tikai visu chagesetu)

veel var panjemt origjinaalo novada robezhu, piedziit robezhu punktus
peec taas un tad skatiities, kas jaadara ar mezhiem