[Talk-lv] rīgas centra ēkas ar numuru "1"

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Tue Aug 13 15:34:26 UTC 2013

tāpēc, ka ēka/poligons ir way (un teorētiski var būt arī relācija) nevis
node. Domāju, ka tev vajag:

osmosis -q --rx estonia.osm --tf accept-nodes --tf accept-ways --tf
accept-relations addr:housenumber=1 --wx rmk.osm

Lauris

2013. gada 13. augusts 16:06 Normunds Rustanovics <trakais at gmail.com>rakstīja: