[Talk-lv] Valsts ceļi

Normunds Rustanovics trakais at gmail.com
Fri Dec 13 09:00:47 UTC 2013

Skat, ir kaut kādi laukumi bez ceļiem. Šie gan ir Envirotech dati, tur viss kas trūkst. mājās varu paskatīties arī pilnīgāku avotu:
https://www.dropbox.com/s/uih165sw6oi6d6c/Screenshot%202013-12-13%2010.57.37.png

Lielākais izskatās laukums virs Lubāna ezera, lai gan LĢIA kartē kaut kādus sīkus celiņus tur redz gan.

N.