[Talk-lv] Valsts ceļi

Girts Ziemelis girts.ziemelis at gmail.com
Fri Dec 13 09:42:26 UTC 2013

On 12/12/2013 07:44 PM, Rich wrote:
> starp citu, pavasarii, cerams, buus mapping party. vari koleegjus
> uzaicinaat, paraadiisim, ko var saziimeet.

Es, es, es - uzaiciniet mani ... :D:D:D:D
Sen jau gribu iemācīties zīmēt, bet man vajag īso kursu "For Dummies" ;)
Tipa, kā zimēt no satelīta, no GPS treka, ko darīt un ko nedarīt, ko
labāk zīmēt un ko nezīmēt.
Internetā imēģināju lasīt, bet motivācijas par maz un instrukciju par
daudz ... :( Tobiš, gribu zīmēt, bet mācīties negribu. :D:D:D

Bet, ja nopietni, tad ieteiktais resurss iesācējiem ir šis?
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Latvia#K.C4.81_papildin.C4.81t_vai_labot_OpenStreetMap_karti