[Talk-lv] Valsts ceļi

Girts Ziemelis girts.ziemelis at gmail.com
Fri Dec 13 10:19:34 UTC 2013

Labs :)
Kaut ko jau biju pamēģinājis :) Laikam objektu atzīmēt :) Pieņemu, ka kā
ceļus apzīmēt var atrast šeit:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/LV:tagging_guidelines

Labi, ja reiz tauta te tik izpalīdzīga :), tad jautājums specifiskāks.
Man bija interese atzīmēt meža ceļus savos laukos (smilšu ceļš cauri
mežam bez seguma, kas parasti neko ne ar ko nesavieno). Lielāko daļu no
šiem Bingā neredz priežu meža dēļ. Mērķis ir, lai cilvēki varētu
orientēties braucot ar velo vai pastaigājoties.
Šajā sakarā 2 jautājumi:
1. Vai  OSM vispār vajag tik sīku info, jeb es tikai piesārņotu datu bāzi?
2. Cik sarežīti būtu šos importēt no ar velo izbraukta GPS treka?
3. Kā būtu jāapzīmē šāds ceļš? Neviens no apzīmējumiem zemāk saitē man
neliekas atbilstošs:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/LV:tagging_guidelines#Ce.C4.BCu_apz.C4.ABm.C4.93.C5.A1ana_.C4.81rpus_pils.C4.93t.C4.81m

PS. jaunu video nav obligāti, esmu ar mieru drusku tomēr arī palasīt ... :D