[Talk-lv] Valsts ceļi

Rich richlv at nakts.net
Fri Dec 13 19:37:40 UTC 2013

On 12/13/2013 12:19 PM, Girts Ziemelis wrote:
> Labs :)
> Kaut ko jau biju pamēģinājis :) Laikam objektu atzīmēt :) Pieņemu, ka kā
> ceļus apzīmēt var atrast šeit:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/LV:tagging_guidelines
>
> Labi, ja reiz tauta te tik izpalīdzīga :), tad jautājums specifiskāks.
> Man bija interese atzīmēt meža ceļus savos laukos (smilšu ceļš cauri
> mežam bez seguma, kas parasti neko ne ar ko nesavieno). Lielāko daļu no
> šiem Bingā neredz priežu meža dēļ. Mērķis ir, lai cilvēki varētu
> orientēties braucot ar velo vai pastaigājoties.

hmm, tieshaam mezha celjsh, vai tomeer stiga ?
celji parasti kaut ko savieno.

ja stiga, tad apziimeejam kaa man_made=cutline - un tas pat dazhos
renderos paraadaas ;)

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:man_made%3Dcutline

> Šajā sakarā 2 jautājumi:
> 1. Vai  OSM vispār vajag tik sīku info, jeb es tikai piesārņotu datu bāzi?

noteikti. taa nav siika info, vaacieshi ziimee lampu stabus ;)

> 2. Cik sarežīti būtu šos importēt no ar velo izbraukta GPS treka?

importeet no gpx - nekad to nedaraam. liekam gpx apakshaa (citi jau
izstaastiija, kaa) un ziimeejam pa virsu no atminjas un ar logjiku.

neziimeejam taadu zigzagu, pat ja treiss leekaa - atceramies, kaa
apmeeram celjsh/stiga gaaja un ievelkam ar pamataa taisnaam liinijaam un
max mazu punktu skaitu.

> 3. Kā būtu jāapzīmē šāds ceļš? Neviens no apzīmējumiem zemāk saitē man
> neliekas atbilstošs:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/LV:tagging_guidelines#Ce.C4.BCu_apz.C4.ABm.C4.93.C5.A1ana_.C4.81rpus_pils.C4.93t.C4.81m

nu baigi jau peec stigas tomeer izklausaas. tur kaads ar mashiinu
vareetu iekljuut ?