[Talk-lv] Valsts ceļi

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Dec 13 21:23:06 UTC 2013

Braukādams pa mežiem un savulaik arī orientējoties zinu, kādas tās stigas
mēdz būt. Reizēm kā kārtīgs meža ceļš, reizēm nojaušama līnija. Vispār
priekšlikums šīs divas lietas nejaukt kopā, katru zīmēt kā savu līniju, lai
gan pārklājas. Ir vietas, kur ceļš noiet no stigas nost, lai apbrauktu kādu
bedri vai nogrieztu stūri. Bet stigas ir tiešām iedomātas taisnas līnijas,
kas arī atzīmētas dabā.

Jānis