[Talk-lv] Valsts ceļi

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Sun Dec 15 09:19:39 UTC 2013

Zināt mēs nevaram, bet stigas mēdz būt dažādas.
Nepiekritīšu tik kardinālam apgalvojuma - "Un vispār, tā ir stiga tikai
tad, ja tai nav citu funkciju". Lielākos meža masīvos kvartālstigas parasti
ir lielas un platas(laikam skaitās ne platākas par 5m...), bieži vien
kvartālstiga=mineralizētā josla (sastopams mežos, kur var labi degt) = ceļš
(labāk vai sliktāk braucams). Var būt un var nebūt šādas kombinācijas, bet
te mēs sākam iet pali un cepties par to, kurš pirmais - ola vai cālis. Labi
sagatavota un sakopta stiga ātri var kļūt par sēņotāju iecienītu un jauki
iebraukātu ceļu.

OSM šī visa loģika un izcelsme varbūt nav tik svarīga.  Ja stiga=ceļš, tad
domāju zīmējams kā ceļš un pazīme, ka ceļš vienlaicīgi spēlē arī stigas
lomu var arī nebūt.

pb