[Talk-lv] Valsts ceļi

Raitis U. raitisx at gmail.com
Sun Dec 15 09:42:49 UTC 2013

place=isolated_dwelling; name=* - viensēta, kā punkts.
Ja tiek izzīmētas ēkas tad uz vienas no tām var likt housename=*
ja ciems no 5 mājām: vidū jāliek place=hamlet un nosaukums, ja vairāk, tad
place=village.

viesu mājas apzīmējumi:
building=yes;
amenity=guest_house;
name=*;
addr:subdistrict=YYY pagasts
addr:district=XXX novads
addr:country=LV

country un district teorētiski vajadzētu izvilkt no robežām, bet ne visi
softi to māk. Pagastu robežas kartē nav.