[Talk-lv] Valsts ceļi

Girts Ziemelis girts.ziemelis at gmail.com
Sun Dec 15 10:43:34 UTC 2013

Liels paldies, izsmeļoši.
Amenity=guest_house neatradu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:amenity
Nav domāts tourism=guest_house ?
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:tourism

Nebūtu pareizāk likt building=hotel, tourism=guesthouse ?

Esmu starā par kartes editoru - superīgs verķis :)
Vienīgais, kas līdz šim nesanāca - iezīmēt salas Daugavā. Iezīmēt
iezīmēju, taču kartē nerenderējas :(
Izlasīju, ka esot jāzīmē kā multipolygon relations:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:place%3Disland
, bet instrukcijas garas, to man nāksies pastudēt:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:multipolygon