[Talk-lv] kreisais no laachpleesha uz natana barkana ielu

Rich richlv at nakts.net
Fri Feb 22 21:15:47 UTC 2013

On 2013-02-22 21:27, Jānis Ročāns wrote:
> Uzzīmēju.. Ja katrā virzienā ir vairāk par vienu joslu, tad pēc
> noklusējuma ir dubultā līnija, pat, ja apsnidzis. Savukārt, ja redzi, ka

hmm. samulsu un aizgaaju palasiit csn. neatradu taadu normu. vari,
luudzu, iebakstiit ?

> tur ir pārtraukta, kā Valdemāra ielā, kur katrā virzienā pa divām joslām
> (jo tur var salīst 2 blakus katrā virzienā) tur šo līniju drīks šķērsot,
> tomēr tur visā garumā aiz katra krustojuma ir zīme, kas aizliedz
> griezties pagalmos.

arii ar 2 joslaam katraa virzienaa var buut pa vidu paartrauktaa no
vienas vai abaam puseem (piemeeram, bikjernieku ielaa - shis ir pilniigi
legaals manevrs : http://osrm.at/2rZ ).

pagalms shajaa gadiijumaa nebuus speekaa, jo taa tomeer ir pilntiesiiga
iela ar nosaukumu.

ideaali buutu paarliecinaaties, ka tur kaut kaada ziime tomeer ir :)

(shajaa gadiijumaa, visticamaak, nogriezties tur nedriikst, bet man
patiik visu precizeet liidz galam ;) )