[Talk-lv] celju seguma dati

Rich richlv at nakts.net
Fri Jan 4 23:07:40 GMT 2013

On 2013-01-04 20:55, Raitis U. wrote:
> Paskaties cik daudz Latvijā un citur ir unpaved - nedomāju ka tik daudz
> ir sazīmēti celiņi, kuriem vispār nav seguma. Tās ir tās pašas
> grantenes, vienkārši editoros pa lielam unpaved izskatās pretstats

nezinu par citiem editoriem, josmaa jau neizskataas nekaadi. bet
latvijaa viena liela dalja paved/unpaved vareeu buut mani, lai gan es
ciitiigi laboju veelaak ;)
vienkaarshi saakumaa es kaut kaa sapratu, ka paved=asfalts/brugjis,
unpaved=viss paareejais un taa arii brashi tagoju. peec tam jau tik
detalizeetaak un pareizaak darbojos...

> paved, attiecīgi arī grants ceļus tā apzīmē. Tas ir intuitīvi un tur
> neko nevar darīt. Doma bija sadalīt grupās apzīmējumus, virzienā uz
> arvien sīkāku detalizāciju.

kopumaa doma superiiga, shii tabula smagi paarsit features lapu - tikai
jaatiek galaa ar klasifikaacijas konfliktiem
  Rich