[Talk-lv] celju seguma dati

Raitis U. raitisx at gmail.com
Sat Jan 5 09:08:58 GMT 2013

Līdz šim arī tā uzskatīju, bet kur tas ir rakstīts?
Zem wiki, piemēram gan compacted, gan gravel ir ielikts pie unpaved (tāpat
kā wood un metal, lai gan tie ir cieti segumi). Gravel, kā esmu tagad
sapratis, ir vienkārši grants/šķembu ceļš bez vairākiem slāņiem/uzbēruma.

Vēl lieki ir:
>betona iedalījumi un bruģa izmēri (tiem būtu jābūt atsevišķam tagam)
>earth - dublējas ar ground. (ja skatās pēc semantikas, šis arī ir tas
unpaved, jo te seguma nav vispār)
>fine_gravel kas parasti ir uzlabota compacted versija - vairāku slāņu
segums, tikai augšā ir smalkā grants

klāt ir pievienots sett (kvadrātainais bruģis)
Varbūt ir vēl kādi ierosinājumi/iebildumi?