[Talk-lv] Māju pagalmi

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Thu Jul 18 12:35:07 UTC 2013

Tabulā ieliku copy/paste no Igaunijas, jo cik man izskatās mums ir tas pats.

Ja tu service/driveway linkus sūtīji man, tad es neredzu iemeslu kāpēc lai
uz driveway attiecinātu dzīvojamās zonas ātruma ierobežojumu (arī tajos
linkos neko tādu neatradu)

Lauris

2013. gada 18. jūlijs 15:25 Jānis Ročāns <janis.rocans at gmail.com> rakstīja: