[Talk-lv] Māju pagalmi

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Fri Jul 19 14:08:22 UTC 2013

Vēl viens piemērs, kas ir tur blakus:
http://goo.gl/QIUq8

iepriekšējā ko sūtīju osm ir ielikta kā service (manuprāt living_street),
savukārt šī, kas izbraukšanas ziņā ir vēl štruntīgāka osm ir ielikta kā
residental, kur arī, manuprāt, ir jābūt living_street, bet viņai nez no
kurienes ir nosaukums.. var jau būt ka ir viņai nosaukums, neatceros. Es
tur vienkārši kādreiz netālu dzīvoju un šad tad tur ar mašīnu iemaldījos,
tāpēc runāju cik atceros, bet nu tas protams bija jau pirms gadiem 6 gan..

Manuprāt - ceļi, kas it kā sanāk kā pagalmu ielas, bet neiet uz vienu māju
un ir zīme "dzīvojamā zona", tad tā ir living_street, pat ja viņai nav
nosaukuma. Ja ceļš ir vienai mājai vai māju grupai norobežotā/privātā
teritorijā, kas ir kā iebrauktuve tajā teritorijā, tad tas ir service
driveway. Jo living_street tomēr uzreiz uzstāda ātruma ierobežojumu, to kā
gājējiem ir priekšroka utt. Ja tagad mēs visas šitās ielas liksim kā
service, tad jāliek, vēl klāt pa 3-4 tagiem.. max_speed=20;
foot=designated; bicycle=designated utt, kas manuprāt ir pilnīgi lieki.

Bet par šo izskatās, ka pa tiešām vajag vienoties, jo savādāk veidojas
bardaks :)

Lauris

2013. gada 19. jūlijs 16:35 Viesturs Zarins <viesturz at gmail.com> rakstīja: