[Talk-lv] uzliimes u. c. materiaali

Rich richlv at nakts.net
Sat Mar 9 12:22:01 UTC 2013

On 2013-03-09 11:53, gasha wrote:
> atsuti kadu bildi etc. vajag.
> uzjautasu.

nu, visvienkaarshaakajaa variantaa - osm logo ar bish teksta apakshaa.
bet pirms mees liidz tam nonaakam... vai nav kaadas versijas par
"latvijas osm logo" ?

es neceru uz baltkrievu liimeni ;) , bet... varbuut tomeer ceru =)

http://openstreetmap.by/img/logoosmby256.png

osm logo ar latvijas karogu es varu uztaisiit, bet ja nu kaadam ir
paziistams cilveeks ar "nedaudz" lielaaku talantu, noteikti reklameesim
autoru :)