[Talk-lv] uzliimes u. c. materiaali

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Sun Mar 10 19:47:18 UTC 2013

Konkursam nav jēgas, jo cilvēki ir kūtri pie mums un aktīvistu ir
salīdzinoši maz. Kam ir kāda ideja, šauj gaisā, pārējie izsaka vērtējumu
un tad kāda kustība var sākties. Es ar savu praktiskā latvieša pieeju
teiktu, dikti tālu prom no OSM logo dizainā nevajadzētu aiziet, tāpat arī
ko pārspīlētu radīt nav jēgas. Mani arī apmierinātu parastais zaļais fons
ar lupu. Nu sešu burtu teksts vēl būtu OK.
uldics

Sent from my Atari 2600