[Talk-lv] uzliimes u. c. materiaali

Rich richlv at nakts.net
Mon Mar 11 09:46:56 UTC 2013

On 2013-03-11 10:26, Marat wrote:
> Sveiki!
> Kādreiz, es šitos taisiju:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Osm_sticker_bike.jpg
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Osm_stickers.png

oo, labais. kur dugas taisiiji ? :D
un uz kaa tur taa uzliime liimeeta ?

ja par jaunaam uzliimeem, tad gribeetos kaut ko "vieteejam tirgum
pieskanjotu" - vai nu ar karodzinju, vai kaut ko citu smuku :)

nav mums veel ne makets, ne dizains ;)
cerams, liidz kaut kam nonaaksim.

mani personiigi intereseetu :
a) kompim - max 10x10 cm, bet var arii buut mazaakas vai citaadaakas
formas; veelams, lai nenobruzhaajas viegli.
b) "aara" uzliimes - transportliidzekljiem utt. shiim buutu jaaiztur
lietus, saals un citas negjeeliibas.

par skaitu nezinu, ja shkjitiis leeti, esmu ar mieru pagraabt lielaaku
kaudzi, un tad pie manis vareetu dabuut par taadu pashu cenu :)