[Talk-lv] bloga raksts par id

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Mar 25 15:12:30 UTC 2013

On 23.03.2013 11:12, Rich wrote:

> oi nu beeeeeidz... es galiigi neapgalvoju, ka speetu saglabaat
> latvieshu valodu vairaakaas paaudzees.
>
> starp citu, es paarlasiiju pirms publiceeshanas. man shkjita
> interesanti, kaa noshkjirtiibaa valoda saglabaa dazhas veesturiskas
> lietas.
Tas gan. Man sieva filoloģe, daudzas it kā neizprotamas lietas, kas
mūsienās ir jau izņēmumi, kādreiz ir bijušas citādākas un par izņēmumiem
kļuvušas tikai tāpēc, ka ikviena valoda attīstoties paliek arvien
vienkāršāka un vienlaicīgi vārdiem bagātāka.  Kādas mijas, izrunas vai
tamlīdzīgas figņas konkrētā gadījuma saknes ir meklējamas vismaz dažu
gadsimtu pagātnē.

--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn