[Talk-lv] Lietuvas ortofoto

martins at mednis.info martins at mednis.info
Mon May 13 06:39:59 UTC 2013

Šajā sakarā vēlos padalīties ar patīkamām baumām.
Man pirms kāda laika sanāca neformālā gaisotnē parunāt ar vienu LĢIA
darbinieci. Sabiedrības spiedienu viņi jau ir sajutuši, tāpēc agrāk vai
vēlāk tie ortfoto būs pieejami.
Problēma ir tāda, ka tikai ar valsts finansējumu vien nevar nodrošināt
LĢIA pastāvēšanu, tāpēc vadības līmenī viņi spriež kā atdot tautai to,
kas tautai pienākas un tajā pašā laikā neaizklapēties ciet.

Mārtiņš M.

Raitis U. @ 2013-05-12 21:25 rakstīja: