[Talk-lv] Maksimālā ātruma ierobežojums pēc OSM

Rich richlv at nakts.net
Thu May 16 09:56:29 UTC 2013

On 05/16/2013 12:45 PM, Janis Elmeris wrote:

> Bet tā likšana jau tad droši vien notiktu tikai Latvijas robežās. Drošāk
> man taisīt variantu, kas derētu pēc iespējas jebkur.

nujaa, es pastiepu uz datu ievadi, tevi vairaak izmantoshana intereseeja.

jaa, ja gribas universaali, tad prioritaate laikam buus taada..

1. maxspeed
2. celja tips
3. zona (celjsh vai relation ar place)

kas jaanjem veeraa - "celja tips" jaaskataas peec valsts. piemeeram,
living_street latvijaa buus 20km/h, kaa citur - hvz.

ar to zonu tas pats - skataamies, cik ir apdziivotaas vietaas un aarpus
taam katraa valstii.

kaa jau mineeja, ne visas apdziivotas vietas buus ar ierobezhojumiem,
bet tas ietilpst "labaak taa, nekaa nekaa" kategorijaa