[Talk-lv] Maksimālā ātruma ierobežojums pēc OSM

Raitis U. raitisx at gmail.com
Thu May 16 10:34:20 UTC 2013

Bija doma salikt 90 ārpus apdzīvotām vietām, jo tur ir vismazākā iespēja,
ka aizpildīs, tomer tas būtu visai neprecīzs imports, kura nozīmi pagaidām
neredzu kā lielu.
Aprēķināt ta var, un var izmantot visu - gan robežas, gan landuse laukumus,
place nodes, ēkas un adreses (+vērtībām vēl papildus blīvumus rēķināt),
tikai kā to dabūt atpakaļ iekš osm ar pareizajiem (un arī jauniem) id?
Citādāk nāksies dzēst visus ceļus un likt no jauna iekšā, kas neizklausās
visai saprātīgi.

Labs rezultāts būtu, ja varētu salādēt maxspeed no gpx trasēm - tas būtu
tuvāk realitātei.

Kāds ir mērķis? Ja tas ir zināms, var kaut ko konkrētāku ieteikt.