[Talk-lv] Maksimālā ātruma ierobežojums pēc OSM

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Thu May 16 15:34:20 UTC 2013

Tas jau izklausās pēc hausa. IMHO vajag lietot pilsētu robežas, tad tās
pamazām arī sāks lietot. Analoģiski ar adresēm, ja nevarētu meklēt pēc
adresēm, tad neviens tās nevāktu.

>>> http://wiki.openstreetmap.org/**wiki/Speed_limits#Country_**
>>> code.2Fcategory_conversion_**table<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Speed_limits#Country_code.2Fcategory_conversion_table>