[Talk-lv] Maksimālā ātruma ierobežojums pēc OSM

Raitis U. raitisx at gmail.com
Thu May 16 16:10:58 UTC 2013

Es uzrakstīju savas domas, kas šobrīd (!) būtu jādara lai dabūtu puslīdz
ticamu ceļu tīklu ar maxspeed uz tevis minēto navigācijas ierīci. Ja grib
taisīt navigāciju balstoties uz robežu poligoniem - būs ļoti daudz izņēmumu
pat ja sazīmēs visas ciemu robežas (~1200).

2013/5/16 Jānis Ročāns <janis.rocans at gmail.com>

> Tas jau izklausās pēc hausa.

Dr.Hausa? :)

 IMHO vajag lietot pilsētu robežas, tad tās pamazām arī sāks lietot.
Analoģiski ar adresēm, ja nevarētu meklēt pēc adresēm, tad neviens tās
nevāktu.
Kā jau Rich minēja, pilsētu robežas nesakrīt ar ātruma ierobežojumiem.