[Talk-lv] visas riigas ielas

Rich richlv at nakts.net
Thu May 30 14:39:53 UTC 2013

On 05/30/2013 05:08 PM, Janis Elmeris wrote:
> Kur meklējams oficiāls ielu saraksts?

labs jautaajums ;)
rd leemumos gan jau. atradu shaadu :
https://www.riga.lv/en/Systems/QuestionsAnswers/Download_image.aspx?AttachID=249

tur gan ir izmainjas tikai liidz 2009. gada saakumam, jaameklee svaigaaks.

arr. riga.lv lapa ir diezgan... diezgan. pirmkaart jau mekleeshana neko
neatrod.
otrkaart, "Kļūda, nolasot informāciju no datubāzes: Incorrect syntax
near ')'."

veel roku :)