[Talk-lv] cemety.lv

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Fri Nov 15 08:31:22 UTC 2013

Nu visādā ziņā ja viņi mūsu ziņu neņems vērā tad jau var to padot tālāk un
osm legal listi un palūgt nobloķēt viņu servera IP, jo viņi jau visu tiles
trafiku laiž caur savu serveri, lai nebūtu https warning'u :) Vajadzētu
sastādīt smuku/pieklājīgu e-pastu un palūgt viņus darīt visu korekti.

Lauris

2013. gada 14. novembris 19:34 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: