[Talk-lv] proposed ceļi

Viesturs Zarins viesturz at gmail.com
Fri Nov 15 08:36:27 UTC 2013

Jā lai gan personīgi nevienu tādu neesmu zīmējis, bet proposed ceļi domāju
ir noderīgi.

Jā tā ir renderu problēma ka viņi propsed ceļus zīmē kā īstus. Jāsazinās ar
navigācijas programmu izsrādātājiem.

Jā, kautkādu kontroli vajag. Vienkāršākais variants ir paziņot ka
nepieciešams pievienot source= tagu visiem proposed ceļu autoriem.
Pēc mēneša izdzēst tos kas nav pielikuši.

Viesturs