[Talk-lv] satekles-merkjelja

Raitis U. raitisx at gmail.com
Sat Nov 30 07:48:48 UTC 2013

Kur ir rakstīts ka trunk ir jāsavienojas? Ceļš principā ir
inženierkomunikācija, un ja es lielāku ūdensvadu sadalu pa 4 vienādiem
mazākiem, kopējā caurlaidība saglabājas līdzīga, bet tas nenozīmē, ka viens
no tiem joprojām ir lielāks. Satekles iela ne ar ko nav labāka par
Lāčplēša, bet routinga softs dzen pa Satekles, jo tas ir trunk un citu
kritēriju īsti nav.

Kur ir rakstīts, ka Lielirbes, Kalnciema iela un Vanšu tilts + Kalpaka un
Raiņa nav trunk?  Vai arī Gustava Zemgala gatve?
Es piekrītu, ka pamatā jākartē pēc ceļa kategorijas, tomēr ja tādas nav, no
lietojamības viedokļa Nozīme<Caurlaidība. Vismaz pilsētās. Lai gan arī
laukos man ir sanācis braukt pa secondary zemesceļu.