[Talk-lv] Kartēšana Jelgavā

Endijs Lisovskis endijs at lisovskis.com
Tue Apr 8 20:11:34 UTC 2014

Manu vārdu salaboja. yoohooo!

Nezinu kā viņi skatās uz uzlabojumiem. Es skatos pozitīvi. Redzu daudzus
labus papildinājumus. Un viņi turpina nākt klāt. Turklāt es arī regulāri
papildināšu. Ne baigajās kaudzēs, bet tomēr. Tā kā rezultāts pasākumam
noteiki pozitīvs.

Endijs Lisovskis
Mob.: +371-29377478
Email: endijs at l <endijs at gmail.com>isovskis.com